čtvrtek 25. října 2012

KOUZLENÍ Z PŘEKLIŽKY ....






Jak na to ......

Obrázek nakreslíme tužkou na překližku, uchytíme svěráky k pracovní ploše, pak vyřežeme ruční nebo elektrickou pilkou.
Pokud budeme vyřezávat elektrickou, tak si obrázek na-malujeme zrcadlově, protože se při vyřezávání vrchní okraj trochu třepí a nevypadá to hezky. Takhle je to na zadní straně, takže to není vidět. Při vyřezávání ruční pilkou se tohle nestává, ale zase to trvá podstatně déle.
Po vyřezání obrousíme okraje smirkovým papírem a začistíme.
Takto upravené obrázky natřeme postupně barvou. Já používám Balakryl, odlévám si ho do skleniček a přidávám bílou, nebo jinou barvu. Tak si namíchávám různé odstíny a nemusím potom kupovat tolik barev, stačí mi jen základní řada.
Hotové a suché obrázky připevníme na zeď hřebíky nebo vruty a hlavičky zatřeme Balakrylem v daném odstínu, nejsou pak vidět.
Pokud budete chtít vyřezávat písmena, tady je "finta" jak vyřezat vnitřky, třeba u A, B, D ... Nejprve vyvrtáme vrtačkou do vnitřku pár děr vedle sebe, tak aby se tam věšla pilka a můžeme vyřezávat ...






    Děkuji vám za návštěvu.    

10 komentářů:

  1. Markétko, krása! Vyřezané obrázky jsou kouzelné! Zkoušela jsem jen jednou na nějakém dětském dnu vyřezávat domeček a to mi pán držel ruku. A vůbec to nebylo jednoduché, tedy aspoň pro mě. Jsi šikulka! Do tak krásně vyzdobené školky chodí děti určitě velmi rády! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, děkuju za pochvalu,není to těžké, chce to jenom cvik, myslím, když se dívám na ty tvoje nádherné šité a háčkované věcičky, že bys to určitě taky dokázala..............Marki

      Vymazat
  2. Markétko...to je prima,že si takhle krásně vyzdobíš třídu i šatnu...máš to moc hezké a jsi veliká šikulka.
    Jen tak mimochodem...já mám sluníčkovou třídu :o)))
    Možná,že papírové dekorace jednou vyměním za takové krásné dřevěné jako máš ty,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, děkuju za pochvalu, určitě to vyzkoušej, na téhle výzdobě je príma to, že když se maluje školka, tak to sundáš, vymaluješ a můžeš zase použít........zdravím "Sluníčka", já jsem letos u "Koťátek", tohle je třída p.ředitelky,dělala jsem jí tam výzdobu, fotky ze své třídy určitě taky vložím, měj se krásně, pa, pa Marki

      Vymazat
  3. No, tak to je paráda. V takové školce či třídě musí být hned veseleji. No, my doma překližku máme, elektrickou pilku také, jen ty šikovné ruce, které by tak krásně namalovaly obrázek chybí... ale nápad je to perfektní!!! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, děkuji za pochvalu. "V jahodovce", že prý nejsou šikovné ručičky? Tomu nevěřím, když se dívám na ty krásné ušité věcičky a tu nádhernou háčkovanou deku.........Marki

      Vymazat
  4. Markétko,
    téda ti ptáčkové jsou krásní :-)
    Do takové třídy se musí chodit úplně samo a bez slziček !
    Jsi šikulka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuju, kéž by to tak fungovalo, ..........naštěstí uplakané září už máme za sebou .......pa, pa Marki

      Vymazat
  5. krásné... a roztomilé....
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki