pondělí 19. listopadu 2012

GREEN CANOE ....

Moc ráda brouzdám polskými blogy .....
... jsou mi velmi blízké,
... bydlím kousek od polských hranic a polština mi zní v uších odmala, ... vyrostla jsem na polských Wieczorinkach /Večerníčcích/ a pak na Kinu nocznem /pořad polské televize, kde v dobách hluboké totality, pouštěli americké filmy
s dabingem/.

Při svém brouzdání jsem narazila na úžasný polský blog "
GREEN CANOE".


Asia /Aša - tak se jmenuje autorka blogu/ žena, matka, manželka i dívka - jak o sobě píše, .......
také "skvělá" fotografka /to tvrdím já/ mimo svůj "nádherný" blog vydává naprosto "úžasný"
 internetový časopis.
 




Pokud máte chvilku čas a tu správnou náladu, zvu vás, aby jste si v něm spolu se mnou zalistovaly a "pokochaly se" .... stačí kliknou na odkaz GREEN CANOE  pod obrázkem.

















    Děkuji vám za návštěvu.   

14 komentářů:

  1. Markétko..téda to je nádhery,moc děkuji za tip,už se těším až si všechno v klidu prohlédnu.
    Měj se prima...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nemáš zač,..... já jsem tam "pečená vařená", koukám stále dokola a pokaždé objevím něco nového, čeho jsem si před tím nevšimla .............krásné pokoukáníčko .......Marki

      Vymazat
  2. Úžasný blog...díky Markétko za další inspiraci.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, nemáš zač,..... krásné "pokochání" .......Marki

      Vymazat
  3. Jé to vypadá krásně musím také nakouknout,děkuji,že jsi se podělila!!!A hezký večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, určitě nakoukni,..... zklamaná nebudeš ...... Marki

      Vymazat
  4. Hm..To vypadá hezky..určitě juknu..Stejně se mi ale pořád víc líbí ten Tvůj styl..
    Makulko odkudpak jsi?
    Já bydlím ve F-m,což je do Polska jeden krok..Pojď na kávičku:-)
    Ty Tvoje věnce mě přiměly koupit si tavící pistoli:-)
    Měj krásné dny milá..
    Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bi, tak to od sebe bydlíme kousíček, napiš mi na email: hochova.marketa@seznam.cz, a můžem si "zakafíčkovat", budu moc ráda ....... Marki

      Vymazat
  5. Markétko, nádhera, úžasný blog, děkuju za odkaz ..... Zdeňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, nemáš zač, krásné "pokochání" ......Marki

      Vymazat
  6. Pááááni, nádherný časopis i blog, Markétko, děkuju za tip i "pokochání,škoda jen, že Polsky moc neumím, ale i tak to bylo super... Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, jsem moc ráda, že se líbí, já jsem z něho taky nadšenáááá ..... Marki

      Vymazat
  7. Milá Marki jsem si celý časopis prohlédla sice jenom v rychlosti ale až budu mít dovolenou v pátek tak si to projdu ještě jednou a pomaleji.. měj krásné dny pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dituško, přeju ti "krásné páteční pokochání" ........ Marki
      PS: Tu chvilku si udělej trošku delší .... ty časopisy jsou tam tři:-):-):-)

      Vymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki