čtvrtek 6. prosince 2012

MIKULÁŠSKÁ A VÁNOČNÍ GIVEAWAY ....


U Kačky na jejím krásném blogu  "MAISON DE LA SUISSE" právě probíhá Mikulášská giveaway o nádhernou knihu Skandinavische Winterzeit
/ Skandinávské zimní období /.

Ač se běžně giveaway nezúčastňuji, tentokrát jsem opravdu neodolala.
Ta knížka je vážně "překrásná", pokud se chcete pokochat a prolistovat si jí už teď, klikněte ZDE
a potom na obrázek knížky, zarolujte myškou dolů, až se vám objeví šipky na otáčení stránek a můžete listovat.




Druhé "Giveaway" které jsem neodolala je u KAČKY na jejím "romantickém" blogu BAVÍ MĚ BYDLET .... tomu překrásnému věnečku jmelí, květníčkům Good jul a vánočnímu vydání Jeanne dArc Living vážně nešlo odolat ........ určitě k ní nakoukněte / klikni ZDE /, soutěžit můžete totiž i o překrasné vintage ozdoby Bella Silver, sprchový gel a balzám na rty Cath Cithston Rose a ubrousky a zápalky Green Gate.



A třetí "Giveaway" které jsem podlehla, je na blogu úžasného obchůdku FLOWERS LIVING, tomu plechovému svícnu od IB Laursen prostě nešlo odolat .................


   Děkuji vám za návštěvu.   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki