sobota 2. března 2013

LOFT ....



Nový plechový nápis "LOFT" už visí na zdi !!!!! Miláčku, děkuju ......








    Děkuji vám za návštěvu.   

32 komentářů:

  1. Marki, když jsem viděla tento nápis poprvé na tvém blogu, tak jsem si ho nějak nedovedla představit, ale vedle toho obrázku vypadá skvěle! I barva výmalby pěkně koresponduje. Moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko, děkuju, .... na fotce to není vidět, ale dokonce i úžasně ladí se sedačkou co je pod obrazy a cihlovou zdí na protější stěně,.... dneska, ale nemám moc dobré světlo na focení a navíc je to v takovém temnějším koutě, takže fotky nic moc .... až vysvitne sluníčko, zkusím to nafotit líp .... Marki

      Vymazat
  2. Markétko,a jak mu to tam sluší...paráda....přeji ti báječně strávený víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, děkuju .... jsem nadšená, vypadá tam skvěle, líp než jsem čekala ..... Marki

      Vymazat
  3. ... paráda. Moc se vám to povedlo. Máš šikovného muže. Jinak už jsem díky Tobě objevila kouzlo washi pásků. Právě jsem vložila nový příspěvek, tak jukni. Ale proč Ti to hlavně píši je to, že jsem na netu objevila pár krámků s touto "drogou" a jeden je dokonce v našem zapadákově. Když budeš chtít, písnu Ti odkaz. Krásný zbytek kreativní soboty :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuju ...... ale víš, že jsem tě varovala, že je to vysoce návykové:o):o):o)!!!! ...... odkaz mi určitě napiš, mrknu se ráda ...... jdu se k tobě pokochat .... Marki

      Vymazat
    2. ... Markétko, písni mi na vera.si@seznam.cz Tvůj email. Děkuji. Věrka

      Vymazat
    3. Věruško, máš ho tam ..... děkuju ..... Marki

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Míšo,
      děkuju ..... manželovi tvou pochvalu ráda vyřídím ..... Marki

      Vymazat
  5. Marki, paráda, manžel je šikulka a k tomu obrazu to vypadá skvěle :) hezký večer ...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, děkuju .......jsem nadšená, vypadá tam skvěle, líp než jsem čekala ..... manželovi tvou pochvalu ráda vyřídím ...........Marki

      Vymazat
  6. Jéé, to je hezké :) To se vám povedlo, industriální doplňky v interiéru působí moc dobře a u vás to LOFTU moc sluší. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,
      děkuju ....... industriální styl miluju, mám ho ráda..... krásný víkend .........Marki

      Vymazat
  7. wou,velmi to pasuje k tomu obrazu!aj ta farba na stene je vynimočna!mate to fakt krasne...prajem krasny večer ada

    OdpovědětVymazat
  8. Marki nápis je krásný a krásně tam pasuje,vybrala si pěkné místo.Přeji ti krásný sobotní večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuju ........ jsem z něj nadšená, vypadá tam ještě líp než jsem čekala ..... Marki

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Andrejko, dějuju ...... jsem z něj nadšená, vypadá tam ještě líp než jsem čekala ..... Marki

      Vymazat
  10. No, paráda! Marki, ty si výborně vybrala a tleskám i manželovi, u nás tyhle práce tak rychle nejsou :o)
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuju ......
      .... manžel je moc hodný, udělá, co mi na očích vidí .... jen si nejsem úplně jistá, jestli je to z lásky, nebo aby měl ode mě klid:o):o):o) chi, chi ..... Marki

      Vymazat
  11. Marki, krásny doplnok do interiéru a nadpis k obrazu veľmi pristane.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, děkuju .... taky se tam moc líbí .... Marki

      Vymazat
  12. Marki, nápis je parádní! Perfektně pasuje. Máš skvělého muže, u nás všechno trvá tááááák dlouho...Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, děkuju ... manželovi vyřídím, on je vážně moc hodný a úžasný, udělá, co mi na očích vidí .... jen si nejsem úplně jistá, jestli je to z lásky, nebo aby měl ode mě klid:o):o):o) chi, chi ..... Marki

      Vymazat
  13. ten napis jest cudowny:))) a już na tych dechach ich zdjęcia zniewalają:)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc povedené, Marki. Manžel je šikula :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuju ...... manželovi vyřídím ..... Marki

      Vymazat
  15. Marky krása nápis vypadá báječně.
    Pa Pa Adéla

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki