čtvrtek 26. září 2013








Blog Pavla Chlouby mám moc ráda. Čerpám z něj inspiraci pro mé zahradní tvoření. Je plný rad, nápadů a krásných fotografií. 
Pavel je nejen úžasný zahradník, ale i vášnivý cestovatel a díky jeho druhému blogu Zahradník na cestách se můžete "pokochat" krásou zahrad a krajiny nejen u nás, ale i ve světě.



Ale proč vám to všechno píšu ??? 

Měla jsem veliké štěstí a i letos se mi u něj na blogu, k mé veliké radosti, podařilo vyhrát v "tipovací soutěži" tenhle nádherný kalendář plný růží !!! Po novém roce nahradí na zdi ten loňský, neméně krásný klik. 

Pavle, děkuji moc .... kalendář dnes dorazil a je úžasný !!!

Pokud by jste se i vy chtěly k Pavlovi "mrknout" můžete ....  stačí jen kliknout .... klik a klik.






19 komentářů:

  1. Markétko,kalendář musí být úžasný...aspoň dle fotek určitě.Děkuji ti za stránky,ukládám si je páč nikdy nevím kdy budu potřebovat zahradnické typy :) ...přeji ti pěkný den K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, děkuju .... krásný den i tobě ...pa, pa Marki

      Vymazat
  2. Marki, p. Chloubu znám osobně, dříve jsem jezdila na stejné zájezdy do Anglie (než se mi narodila dcerka :-)) a jeho kalendář jsem již před lety měla a byl krásný (tenkrát to tuším byly lavičky). je nádherný a určitě zkrášlí Tvoje bydlení, pokud to ještě vůbec jde :-). pa Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, děkuju .... jak vidím, tak svět je malý .... Marki

      Vymazat
  3. Mno, tak to gratuluju, bo je vskutku k čemu! Kalendář je nádherný!!! A dík za tip na další bezva blog! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuju .... přeju krásné pokoukáníčko .... Marki

      Vymazat
  4. Krásná výhra!! Gratuluji :) A děkuji za odkazy!! Pa,J.

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že jsi jej vyhrála. Gratuluju.
    To si k Tobě kalendář našel cestu, protože věděl, že se u Tebe bude mít dobře:o)
    krásný večer, Monča

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, moc děkuji za hezká slova i za velkou propagaci mého snažení. Tolik superlativů si rozhodně ani nezasloužím, rozhodně mě ale velmi těší, že kalendářík se Vám líbí. Přeji Vám samé pohodové dny a možná se zase "potkáme" při nějaké soutěži. Něco ještě pro letošek chystám, Díky za přízeň! Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle,
      děkuji ... a určitě zasloužíte .... váš blog je pro mě "zahradníka amatéra" velikou studnicí inspirací a nápadů .... ta zahrada do kruhu mi nedá spát .... asi budu muset předělat přední zahradu .... ještě jednou děkuji ....mějte se krásně .... Marki

      Vymazat
  7. Markétko, moc ti gratuluji k výhře, kalendář je nádherný! určitě prolistuji blog pana Pavla.
    Měj se krásně papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji .... přeji krásné "pokoukání" ....Marki

      Vymazat
  8. Marki gratulujem a idem pokukať.&Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Markétko, tak ten je! :) ♥ Gratuluji ke krásné výhře :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, Markétko! Moc ti výhru přeju!
    Pěkný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki