pátek 1. srpna 2014






Před časem psala Eliška na svém blogu Green Gate mánia KLIK o tom, jak si doma suší pivoňky. 
Ten nápad se mi moc líbil a protože ty moje zrovna odkvétaly, rozhodla jsem se, že to vyzkouším. Povedlo se. Tady jsou v celé své kráse, umotané do věnečku. Společnost jim dělají sušené růžičky, hortenzie, katrafiátky a levandule. 













34 komentářů:

  1. Milá Marki, přeji krásné ráno! Věnečekje nádherný, jemný, moc se Ti povedl! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, tak ten teda je - kouzelný.
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko,
    moc Tě po dlouhé době zdravím. Nějak mě zlobilo otevírání Tvých stránek :( Teď už je to lepší, ale pořád to není ono :( Nevím, čím o může být ..
    Věneček j naprosto luxusní! Opravdu nádhera!
    Měj se krásně, zdravím Tě z "Levandulova" :)
    Tereez

    OdpovědětVymazat
  4. Markétka, Tvoje venčeky sú bezkonkurenčné. Nádhera a sušené pivonky sú krásne. I ja ich sušievam. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, to je krása! Sušit pivoňky by mě asi nenapadlo, měla bych strach, že opadají a ono to jde :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se vám podařilo usušit ty pivoňky? To je nádhera. já mám doma jen bílé a nikdy se mi nepodařilo je usušit ... Jak na to? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Markinko...NÁDHERA!
    Pivoňky se ti podařilo usušit parádně!
    Pa pa, měj se hezky, Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Markét,teda ten se ti povedl je nádhernej.Měj se moc hezky pa.Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to by mě nenapadlo, že se pivoňky dají usušit :) Výsledek je moc krásný! ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  10. Marki, ty jsi kytičková čarodejka! Nádherné!!! Asi i parádně voní? :) Měj moc krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný. Mně se bude určitě ještě víc líbit, až zaschne i ten buxus, ale moc se povedl. Ses holka namotala:-)). Pa a pěkný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  12. No ty jsou nádherné....věneček též:-) hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Marki,
    NÁDHERA!!! Ty sušené pivoňky jsou úžasné!!!
    Hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Marki tak aj tento sa ti podaril. Ja som tiež sušila pivoňky , ale sú škaredé , bez farby - tak idem pozrieť blog Elišky. Pekný deň Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný věnec Marki. Mě letos pivoňky vůbec nevykvetly:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Marki, nádherné. Já většinou suším jen hortenzie, příští rok zkusím i pivoňky. hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný... Miluji kombinaci růžové a zelené...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ten je přímo výstavní !!! moc se ti povedl ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je krása. Obdivuji, jakou mají krásnou barvu.

    OdpovědětVymazat
  20. Marki, v prvom rade dakujem za velmi mile komentare na mojom blogu... Vencek je uzasny, ani som netusila, ze sa daju pivonky ususit... Prajem ti krasny vikend. Alexandra

    OdpovědětVymazat
  21. Markétko,tak ten je úžasnýýýýýý...ty barvy mě dostaly...je to jeden z top co jsi umotala :) ...měj se mooooc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  22. Marki, je nádherný. Krásné barvy a vše tak pěkně "umotané". Moc se Ti povedl. Pivoňky mám teprve letos zasazené, tak si ještě nějaký ten rok na květy budu muset počkat, hortenzii mám taky rok starou, ale růžičky a levanduli mám a možná se najdou i na mé zahradě jiné květiny vhodné do suché vazby a já si taky budu moci vykouzlit nějaký pěkný věneček. Už by to chtělo nějakou novou dekoraci :-) Díky za úžasnou inspiraci i nakopnutí k akci :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Jé, škoda, že jsem na tento nápad nenarazila dříve. Super!

    OdpovědětVymazat
  24. Je nádherný Marki! Usušila si dobře, barvy zůstaly a tak se jen kochám!
    Hezkou nedělii, přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  25. Markétko...ten je úžasný...nádhera.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  26. Awww teda Markétko, tímhle jsi mi vyrazila dech, je nejkrásnější ze všech!!! Nikdy by mě nenapadlo, že jsodu pivoňky sušit a navíc, že vypadají takhle krásně. Ještě jednou ach!

    OdpovědětVymazat
  27. Markétko, tvoje věnečky jsou vždy naprosto luxusní. Jsi velká šikulka. Přeji krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  28. ohhh tak to sa musim pozrieť ako sa to suší ,to je skvost tento veniec si talent! pekný deň e.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki