neděle 26. dubna 2015



Jarní věneček na dveře ..... základem tohoto věnečku je slaměný korpus, na který jsem pomocí zeleného vazačského drátku namotala rozkvetlé věnečky jívy a buxusu. Z vrbových větviček jsem umotala ptačí hnízdečko /nikdy by mě nenapadlo, jak je to těžké, docela jsem u toho "maturovala"/, do něj jsem pomocí tavné pistole nalepila vajíčka. Celý věneček jsem dozdobila vrbovými špalíčky a dřevěnými korálky. 







16 komentářů:

  1. Markétka, krásny venček od Teba ako vždy. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, opět kouzelný věneček!!! Měj krásný nedělní podvečer :) Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné a ty kočičky. Opět krásně jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásný, takový by se mi líbil k nám na dveře, jen nevím jestli bych ho tak hezky uvázala. Jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Marki,věnce ty fakt umíš - jednoduše nádhera!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko,věneček se ti mooooc povedl...říkám to pokaždé...jsi šikulka ,-) ...měj se moc krásně pááá K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Markétko, je kouzelný. Hned bych šla k Tobě do učení :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Markét,teda ten se ti povedl...je nádhernej.Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Maturita se vyplatila, je to něžná harmonie!!! Hezký večer Markétko a ať dlouho vydrží krásně svěží ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Buxus je vďačný na venčeky. Dá sa všeličím dopĺňať. Perfektne si ho zvládla.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný dobrý večer Markétko,
    věneček se povedl na výbornou. Díky hnízdečku s vajíčky je vyšperkovaný do detailu.
    Krásný! Jste šikula!
    Katka ze Země Za Duhou ♥

    OdpovědětVymazat
  12. No tak to je přenádhernej věnec!! Tleskám! Lucka

    OdpovědětVymazat
  13. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki