středa 30. září 2015























Věneček z hortenzií jsem motala poprvé, takže jsem se toho trochu bála ... měla jsem na něj připravené sušené i čerstvě nastříhané hortenzie a zkoušela jsem co půjde líp ... jednoznačně šly lépe ty čerstvé /usušené se květy hodně lámaly/.

Vybírala jsem hortenzie u kterých vím, že krásně schnou a nemění tvar, jsou to květy hortenzií latnatých, u těch velkolistých se mi často stalo, že se po usušení nehezky zkroutily.

Už se moc těším na příští rok, letos jsem si do zahrady přikoupila k mým pěti dalších patnáct keříků, takže až vykvetou, budu mít spoustu materiálu na další a další věnečky.


















23 komentářů:

  1. Ahoj Marki! Věneček máš kouzelný!!! Koukám, že v příštím roce bude královnou hortenzií :) Jsou to krásné květy, tak ať se krásně zakoření :) Pa a krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, to je taková nádhera!!Miluji hortenzie,ale u mě na chalupě se jim nějak nedaří, nemám to štěstí..Věnec nemá chybu..vážně krása! Přeji krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, teda ten je! Ach, hotová nádhera. Příští rok si u Tebe ráda takový objednám :) Krásný večer, T.

    OdpovědětVymazat
  4. Marki,hortenzie jsou má srdeční záležitost!Tobe se věneček z nich moc povedl:-)Já jej také dělala asi pred 3 roky,už je seschly,ale nemam to srdce ho vyhodit;-)Já mám od letoska zasazeno 15 keriku,krasne kvetou ještě teď,tak už se tesim,že příští rok umotam nový!Krásný podzimní čas!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný věneček! Dělala jsem ze sušených, ale jak vidět, tak z čerstvých vypadá o mnoho lépe:)!
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, tys měla být vazačka věnců:))) jeden hezčí než druhý. Hezký podzim. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Je nadherny, nezny a romanticky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Marki tyto věnečky jsou nej :) Taky bych doma jeden brala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Markinko...ty jsi jednoduše věnečková královna.
    Měj se prima, M.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera! Tvoje věnce a věnečky nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  11. Marki, nádhera. Jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásný, jemné pudrové barvy !!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ach Marki, jako vždy krása krásoucí. I my máme doma Hortenzii, ale když jsem ji dávala schnout, nic moc hezkého z toho nevzešlo. Teď poprvé čtu, že je to díky druhu, takže my doma asi nemáme ten "echt" ... nebo to spíš neumím. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkný věnec, až se mi hortenzie latnatá rozroste, vyzkouším z ní. Má nádherné květy.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Marki, je opravdu překrásný!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko,ten je překrásný!Jako všechny tvoje věnečky.
      Moc tě zdravím a přeji krásný podzimní čas...pá,Zuzka

      Vymazat
  16. Markétko, tak ten je nádherný.
    měj se hezky Věrka

    OdpovědětVymazat
  17. Ja som dufala urobit taky isty z hortenzii, ktore mi mala dopestovat moja mamina-nevyslo to tento rok. Vas veniec je uzasny. Brala by som k nam domov vsetkymi desiatimi:)

    OdpovědětVymazat
  18. Co este napisat na tak krasny vencek, co este nikto nenapisal? Iba velka pochvala. Krasne, prekrasne. Ako ich robis? Viazez na nejaky prirodny zaklad, alebo pichas do polystyrenoveho venca.

    OdpovědětVymazat
  19. Ach, ty hortenzie .. stále mění barvy ... doslova před očima i listy...
    Věneček je naprosto kouzelný !!
    Hezké podzimní dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Markét,moc se ti povedl je nádhernej.Měj se moc hezky.Pa Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki