čtvrtek 7. července 2016
















































Minišeříčky /syringa/ jsou letošním přírůstkem v naší zahradě .... musím říct, že mě mile překvapily ... voní totiž nádherně. Je mi líto, že už odkvetly, jejich omamná vůně se nesla celou zahradou.































Tyto šeříky, nebo spíš "šeříčky" se řadí k trpasličím druhům. Rostou pomalu a velmi hustě. Jejich květy jsou drobné, trubkovité, levandulově - růžové barvy. Nejsou náročné na péči, upřednostňují neutrální půdu a slunečné místo. Jsou plně mrazuvzdorné. Na internetu jsem se dočetla, že pokud je hned po odkvětu ostříhám, odmění se mi za to dalším kvetením na podzim .... jsem napnutá, jestli vykvetou :o)






4 komentáře:

  1. Marki, souhlasím! Manželovým rodičům se na zahradě nelíbil, tak jsme jej dostali a jsem moc ráda. Dělá ale hodně odnoží, je dost aktivní v rozrůstání :) Díky tomu máme šeříky dva a ta vůně... ano, omamná! Marki, měj krásné letní dny :) Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, jsem u manželova počítače :) Ruka byla rychlejší, nestačila jsem se přihlásit pod sebou :) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, opravdu překrásné!
    Přeji krásný letní večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, taky mám dva keříky palibinu, ale nikdy mi neremontovaly ,-(, jsem ráda, že seš nová růžařka, vítej v klubu, drahá, ale krásná záliba. Brzy se pochlub, kolik jich už máš :-), pa Dana

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki