neděle 30. dubna 2017



Kachle od Zuzanky KLIK už zdobí fasádu našeho domu ... jsem z nich nadšená a unešená. Mají své "čestné místo" na terase. Příští rok by se na ní měla dodělat i cihlová fasáda .... taková, jakou vidíte na sloupu vedle nich. Už se nemůžu dočkat, až z nich zítra sundáme bednění ...



5 komentářů:

  1. Marki, to vypadá nádherně!!! Krásný nápad, užívejte si sezeníčko, počasí tomu začíná přát :) Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  2. Uau, to vypadá skvěle, Marki! Na foto bez bednění se těším:-). Opravdu krása! P.

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem moc zvědavá, jaké místo, Markétko, pro tak krásné kachle vybereš. Ani ve snu by mě nenapadlo, že budou venku. Bude to luxusní fasáda. Těším se na konečnou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to by mě nenapadlo, že budou zdobit fasádu. Vypadá to parádně a nádherně vynikly. Jsou veliké, to z prvních fotek nebylo poznat. Jsem zvědavá, jak to dopadne s cihlovou fasádou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki