neděle 3. prosince 2017





















Třetí ročník MEAT DESIGNU už je za námi ... a mě osobně moc bavil.

Meat design totiž není jen o vystavovatelích, nábytku, dekoracích, designu, kráse a umění, ale také o setkávání. A pro mě to letos bylo moc příjemné setkávání ....

Velikou radost mi udělalo setkání se Simonou Fritz ... ženou, díky které mě zaujal pořad Jak se staví sen. Její proměny mě neskutečně bavily. Milovala jsem její kombinace barev a materiálů, originalitu, kterou do proměn vnesla. Simona Fritz není jen úžasná designérka, ale i moc milá a příjemná dáma a rozhovor s ní, mě opravdu moc potěšil ... stejně jako dárek, jen tak pro radost ... polštářek z její dílny SAMETT klik.


Sice jen krátce, ale o to raději jsem se setkala s Markétkou Daňkovou, kterou můžete znát z blogu MARI INTERIÉRY klik ... Markétka na Meat designu spolu s Tomášem Havránkem nadšeně vyprávěla o škole internetového designu klik a jejich časopisu Bysón.

A posledním, pro mě opravdu milým setkáním byl workshop s LÁSKOČAS a talentovanou Lenkou Šviderskou, která si pro nás připravila "výrobu neotřelé vánoční dekorace" .... věnečků motaných na drátěné ramínko. Luci, děkuji, moc jsem si to užila !!!! 

Bohužel fotku věnečku vám tentokrát neukážu, protože jsem ho hned po workshopu věnovala Denise Bartošové z Nových proměn bydlení na její staronový domeček. Snad jí udělá radost. Vlastně nemám ani žádnou fotografii z workshopu, protože jsem se tak zabrala do práce, že jsem zapomněla fotit :o) ... snad nevadí, když použiji pár krásných fotografií jejího muže, fotografa Radka Šviderského.






































PS: Přeji vám všem krásnou a pohodovou adventní neděli .... Marki


12 komentářů:

  1. Marki, koukám, že Meat Desing byl letos super. Škoda, že to mám tak daleko, na ten workshop bych si určitě taky ráda zašla. Zdravím tě Zdeňka z MMB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zdeni !!!!! A já bych se tam s tebou moc ráda konečně osobně potkala .... přeji ti krásnou a pohodovou adventní neděli .... Marki

      Vymazat
  2. Markétko, to jsou zážitky, které se nezapomínají:-)
    Krásný adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, bylo to úžasné, fakt jsem si to letos moc užila .... krásnou adventní neděli i tobě .... Marki

      Vymazat
  3. Jůůů, Marki, tak to bylo super !!! Škoda, že nemáš víc fotek ... ten netradiční věneček by mě moc zajímal ... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, workshop s Láskočas byl fakt super .... zase jsem se naučila něco nového .... Marki

      Vymazat
  4. Upřímně závidím:-) přeji ti také krásný a pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  5. Och, kochám sa všetkými fotkami a aj tou atmosférou, tak potichu ti závidím. Raz som sa vybrala na takú výstavu do Prahy, ale mám pocit že táto bola o niečo zaujímavejšia. Zaujala ma keramika, prekrásna a niečo iné, hojdačka závesná, paráda, betonové šperky, svietidlá, proste škoda že o týchto výstavách neviem dopredu, určite by som si urobila výlet. Je niečo takéto aj na jar? Krásne sviatky prajem.

    OdpovědětVymazat
  6. To musel být krása a ten polštářej je úžasnej moc by se mi hodil -škoda, nenašla jsem že by byl na prodej. Krásné dny přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Marki, vidím Ťa, teší ma!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki