úterý 10. dubna 2018





 Mám slabost pro kabelky !!!

A mí blízcí to moc dobře ví ... a taky ví, čím mi udělají největší radost. Touhle měděnou kráskou mě potěšili k narozeninám. Je z úžasného obchůdku Rela shoe store KLIK z Popradu. Děkuji moc ... je nádherná !!!

Pokud vás zajímá jaké další krásné kabelky a botky v Rela mají, nakoukněte KLIK, ale pozor, varuji předem, nedá se odolat :o)




6 komentářů:

  1. Je opravdu nádherná, Marki!
    Užij si ji!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je opravdu krásná. Mám ráda kabelky co stojí a musí mít rozměr min. na A4. Tuto bych určitě nepřehlédla.
    Koukala jsem na stránky, ale kabelky jsem nenašla. Botky mají taky krásné.
    Ať dlouho slouží a dělá parádu,. Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Je opravdu velmi krásná a pssst: taky mám slabost na kabelky ☺ Pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná a kabelky jsem v odkazu taky nenašla-škoda

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, krásná. hezké jarní dny. Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta tedy je....úžasná. Máme stejnou vášeň. Já před Vánocemi sháněla černou a přinesla si modrou, po Vánocích opět a přinesla si béžovou. Až v březnu jsem kápla na tu pravou, černou :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki