pondělí 16. července 2018



V kuchyni se asi nejvíc projevuje má slabost pro Z.E.L.E.N.O.U barvu

Zvláště pak pro zelený porcelán .... Green gate Alice pale Green, Pride of Place a Broste .... to jsou jedny z mnoha mých slabostí. Moc mě mrzí, že mi utekla série od Green Gate Ivy Green, to je ta se zelenými puntíky a kytičkami. Kdyby jste náhodou některá prodávala nebo věděla, kde se dá ještě sehnat, dejte mi prosím vědět :o) .... budu moc ráda ...

























7 komentářů:

  1. Má emailová adresa je: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten světle zelený porcelán je opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, moc krásně se ti to v kuchyni zelení!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marki tú slabosť pre zelenú poznám. Mám takú kuchynskú linku. Ale aj tá tvoja je pohladenie pre dušu.
    Pekný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, máš to v kuchyni vymazlené. Přeji krásné letní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Máte to moc hezké, můžu se zeptat, odkud máte magnetku s holčíčkou ? Díky za odpověď Olga ojarolimova@upcmail.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Je to opravdu krásná kuchyně a moc se mi líbí ty tmavší barvy, dneska se bohužel všechno dělá nerez apod. a zapomíná se na klasické barvy ať už černá či bílá, my jsme nedávno pořizovali dřez odtud a hnedka jsem si vzala bílou matnou, vypadá to lépe než nerez.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki