neděle 30. prosince 2018






V minulých příspěvcích jsem vám psala o tom, co mě na MEAT DESIGNU zaujalo nejvíce a dnes bych vám chtěla napsat pár řádků o tom, co mě nadchlo natolik, že jsem neodolala ... 




zdroj: KOKINO

V první řadě to jsou ručně vyráběné šperky a ozdůbky KOKINO klik krásné Kristínky Líškové. Neodolala jsem a ty naušnice "s modrými ptáčky" už nosím .... a moc ráda.



Márton Strohner je maďarský keramik, který na MEAT DESIGNU vystavoval svou sérii MUFFIN MAESTRO. Asi uhodnete, co a proč se mi z jeho kolekce zalíbilo ????





7 komentářů:

  1. Marki, nádhera, já tipuju tu zelenou "cukřenku" ??? Nebo snad solničku ???? A proč asi ??? To neuhádnu. Zdeňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, jsi vítěz, jen bez odměny ..... je to solnička .... Marki

      Vymazat
  2. Marki, krása. Ani jsem netušila, že KOKINO je z Brna :-), musím se jít do showroomu někdy podívat, díky za odkaz. Jinak Ti přeji hodně štěstí a zdraví do Nového roku a v příštím roce hodně příspěvků :-). Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Marki, ty věci od Kokina vypadají moc krásně, děkuji za tip, jdu nakouknout. Moc tě zdravím Iva z MMB

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki