sobota 12. ledna 2019





























PIP STUDIO je relativně mladá holandská značka porcelánu. Její zakladatelka Anke van der Endt vystudovala Designovou akademii v Eindhovenu a po ukončení studií pracovala jedenáct let jako designér na volné noze pro různé společnosti. V roce 2007 se rozhodla založit si svou vlastní značku a tak vzniklo PIP STUDIO. Inspirací pro název "Pip" byla její přezdívka z dětství. Začínala s papírovými deníky a diáři a už ty zaznamenaly obrovský úspěch. A tak se vrhla na porcelán. První kolekce přišla do obchodů v roce 2009 a měla nebývalý úspěch, pak přišly na řadu tapety, povlečení, ubrusy, tašky, šátky, dlaždice, ručníky, vázy i dámská móda ...."Pip" se neřídí žádnými módními trendy, její kolekce vychází z jejích vlastních pocitů a tak vznikají díla plná barev, květů a ptáků ... její kolekce Royal, Floral, Spring to life a Fantasy Bloomingtales osloví všechny milovnice bílé, růžové, modré, béžové, zlaté i zelené barvy.

Pokud vás zboží PIP STUDIA zaujalo stejně jako mě, můžete si prohlédnout některý z jejich katalogů 
KLIK, KLIK, KLIK, KLIKKLIK.
























U nás se dá zboží PIP STUDIA zakoupit v jednom krásném obchůdku MŮJ ŠŤASTNÝ DOMOV klik. Právě teď tam mají velké povánoční slevy a výprodeje. Nakoukněte !!!

8 komentářů:

  1. Marki, krása, koukla jsem i do obchodu a už to tam mají holky skoro všechno vyprodané :o)Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dani, pokud se ti něco líbí, neváhej a objednávej, holky vyprodávají kolekce a už nebudou k sehnání .... Marki

      Vymazat
  2. Markétko, nádhera, tvá oblíbená zelená. Mě se moc líbí v modré, to je moje barva. Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, nádherné! Moc děkuji za tip. Jdu pokoukat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki