sobota 5. října 2019



Po smaltovaném nádobí od polského výrobce SILESIA RYBNIK pokukuji už dlouho. Bohužel jsem ho vídala jen na poských e-shopech. Chtěla jsem poprosit mou kamarádku Mirušku, která studuje v Katowicích, jestli by mi ho neobjednala, ale pak jsem zjistila, že ho prodávají pár kilometrů od mého domova - v Ostravě. Neváhala jsem ani chviličku a už je doma. Je přesně v té tmavě zelené, kterou tak miluji. Jsem nadšená. Na DIVIO.CZ klik ho mají kromě téhle úžasné zelené taky v krémové, béžové, šedé a červené. Tak nakoukněte. 





15 komentářů:

  1. Nj ale hrnec bez poklice ...to není dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, to je pravda, ale já mám různých pokliček plný šuplík, tak to nějak doladím :o) .... Marki

      Vymazat
  2. Marki,co my ti děláš, já jsem na červenou?😉

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu z kuchyně a říkám si, že bych si to své nádobí měla nějak oživit a sjednotit, sednu k pc a na prvním bločku, který navštívím jsou krásný smaltovaný hrnce, který m.j. miluju !!!
    Dík za tip, ale fakt nemají poklice ? To je teda dost blbý !!
    Jaromila caffegarden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, konkrétně tyhle nemají, ale já mám více druhů smalťáků a ty jiné pokličky na to sedí, tak mi to tak nevadí ..... Marki

      Vymazat
  4. Marki, naaadhera, naprosto ti rozumim...

    OdpovědětVymazat
  5. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 3dbbe9d52339afe1c00e3732f7590318
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for your explanation, very good content. 503a528e2a23d6db38614992e91ed1dc
    define dedektörü

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki