úterý 31. prosince 2019



























Přeji vám všem krásný nový rok !!!!

12 komentářů:

  1. Marki, Tobě taky vše nej do Nového roku a hodně příspěvků :-). ěj se krásně, pa Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Drahá Markétko. Do nového roku, který se dneškem zrodil Ti přeji hlavně zdraví, spoustu inspirace, kterou hladíš a laskáš naše oči, spoustu laskavých myšlenek, kterými dokážeš vytvářet lepší a laskavější svět a také Ti přeji plno milujících lidí kolem Tebe. Děkuji mnohokrát za Tvé návštěvy u mě. Měj se moc pěkně. S láskou Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Bi, i tobě a tvým miláčkům krásný nový rok !!!! Marki

      Vymazat
  3. Přeji krásný a pohodový nový rok.
    Těším se na další virtuální návštěvy.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko krásný rok 2020 přeji

    OdpovědětVymazat
  5. Markét, jako vždy, krásné ohlédnutí..! S přáním příjemných dní ve stávající roce i pozdravení posílám ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je fajn, když se může člověk tak nějak otočit za sebou a za tím rokem, který právě prožil. Co dělal, jak si to užíval. My jsme teď fotili i zazimování bazénu. Ráda bych měla pak třeba za deset let hromadu fotek buď v digitální nebo fyzické podobě, jako to měla moje maminka, kterou focení moc bavilo. :) Je to prostě takový můj velký koníček a celoživotní projekt. Vytvářím takovou kroniku rodiny v obrázcích. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki