čtvrtek 9. srpna 2018






V minulém příspěvku jsem vám psala o novinkách IB Laursen, Madam Stoltz a Green Gate. Všechny tyhle značky miluji. A i když jsou cenově dražší, sem tam si udělám radost a něco si od nich pořídím. Stejně tak to bylo s již nesehnatelným kouskem ... mým vysněným tácem Abelone Mint od GG. Podařil se mi objevit u Janičky Vránové na MMB klik. Jana vlastně může za to, že jsem kdysi dávno těmto značkám propadla. Bylo to ještě v dobách slávy Mimibazaru, kdy byly Adminy normální a lidé se tam měli rádi, chválili si navzájem své bydlení a neuráželi se. Jo, to byly časy ....  



















Z toho tácu mám obrovskou radost, bude romantickým protipólem industriální polici, na které pracuji. Ale o tom až příště ....


10 komentářů:

  1. Ahoj zlatíčko, krásný úlovek, já mám ten starší dřevěný s obdobným kvítím. O mmb mi nemluv, onehdá na popud, že nic nevkládám, jsem vložila fotku na mmb, někdo se mě optal, kde jsem a kde jsem koupila to a ono, nu odpověděla jsem na dotaz, vzápětí mi přišel od admínů mail, že jsem vložila reklamu či co, a zakázali mi komentovat jakoukoliv fotku na mmb, tak ať si políbí.......
    Opatruj se a neuvař se pááááááááá Zm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuziku,
      já mám naprosto stejnou zkušenost, stopka na měsíc, kvůli odkazu na blog, na který se mě paní zeptala v komentářích pod mou vlastní fotkou, ze které bylo půl roku, nakonec jsem si musela "požádat" o znovu komentování fotek, trapné, oni mi tu stopku dali s určitým limitem, tak by mi ji měli i zrušit .... ach jo, MMB už dávno není co býval, ale abych nebyla jen ošklivá, dal mi spoustu krásného ....pocit, že jsem byla mezi lidmi, se kterými si mám co říct, kteří sdílí stejné nadšení pro design, bydlení, kteří mě nechají nahlédnout do svého krásného domova, inspirují mě ..... a taky mi dal spoustu nových přátel, byť jen virtuálních, ale já to jednou napravím ♥♥♥ Marki

      Vymazat
  2. Na ty časy na MMB vzpomínám. Já tehdy lehce přes 20 let, toužící po vlastním bydlení a rodině, učila jsem se vařit, takže jsem hledala recepty (a blafy o kterých se všude píše to fakt nebyly), návody na háčkování, spousta inspirace na zútulnění bydlení... chybí mi to, fakt že jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, tak to máme stejné, ještě, že nám nikdo nemůže vzít, ty krásné vzpomínky ..... Marki

      Vymazat
  3. Marki,
    také pamatuji ty hezké časy na MMB, když nás tam bylo nejvíce sledujících 500 ;-)
    Ale hodně šikulek je i na instagramu a blogu :-)
    Chtěla jsem Ti poslat fotku mých obrázků v kanceláři, ale nenašla jsme na tebe email :-(
    Ale psala mi Věrka Bilíková moc krásný email :-)
    Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, taky na ty časy ráda vzpomínám .... fotky s obrázky mi určitě pošli, já jsem holka zvědavá, email je hochova.marketa@seznam.cz ♥♥♥ Marki

      Vymazat
  4. Marki, moc gratuluji! Je to radost, když se sen splní, že! A já ti jí moc a moc přeji!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Udělala sis krásnou radost:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Markétka, tácka krásne zapadne do Tvojho interiéru. Je super, že si ju zohnala. Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki