pátek 30. prosince 2016




Děkuji vám všem za přízeň, vaše milé návštěvy
 a krásné komentáře, které mi tady necháváte, 
těší mě a moc si jich vážím ... Marki




















































14 komentářů:

  1. Milá, milá, milá Marki, všetko dobré v Novom roku!
    PS: Kým som si otvorila príspevok, tešila som sa na niečo industriálne:-)
    Tie prútené detaily vyzerali ,,sľubne,, ako nejaké továrenské potrubie na bielo, hovorím si Marki niečo zohnala, bude vešiak, alebo.....chi, chi...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kalendář a krásné fotky - přeji další krásný rok:)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj tebe prajem Šťastný Nový rok 2017 Marki! Krásny prehľad roku si nám pripravila... Alexandra

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, ty souhrnne kolaze se mi moc libi. Preju tez, hlavne cely rok ve zdravi, radosti, pokoji se vsemi, ktere mas rada. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, Tvé fotky jsou jako vždy výstavní, mohla by si vydávat vlastní kalendář :-). Krásný a šťastný Nový rok i Tobě a Tvé rodině. Těším se na další příspěvky od Tebe v Novém roce. Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Marki prajem Ti krásny nový rok a veľa inšpiratívnych príspevkov! ...krásne koláže si nám pripravila :-) D.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Marki, potěšila si mě tou krásnou koláží fotek, ještě si je musím dát jednou. Tohle mi vážně nejde jako ty věnce :-). Přeji ti v tomto roce hodně štěstí, zdraví, pohody a klidu na tvoření, Kája.

    OdpovědětVymazat
  8. želám vám krásny nový rok 2017, nech je plný kreatívnych nápadov a ich realizácií.

    OdpovědětVymazat
  9. Marki přeji ti ať jsi šťastná,veselá a stále tvoříš tak krásné dekorace.Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marki, ta staro-nová světýlka do kuchyně jsou fakt bezvadná a stylová - rozhodně chválím! A do dalšího roku přeji šťastnou ruku při dalším výběru doplňků a vůbec všeho :o) Peťa.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám tě rád....taťka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný den, milá Marki! Co je s tebou? Doufám, že je všechno v pořádku a jen nemáš čas. Měj se krásně, Klárka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki