pondělí 27. března 2017







Víte čím uděláte největší radost pletařce věnců ???

No přeci věnečkem .... ale ne jen tak ledajakým ... pokud bude od Aničky Tyrolerové KLIK bude skákat radostí až do stropu.








Po Aniččině drátěném věnečku s šípky KLIK jsem toužila už dlouho, její práci nesmírně obdivuji a vždy žasnu nad tím, jak šikovné má ručičky.

Už když jsem ho rozbalila, věděla jsem, jak ho dozdobím. On byl velmi krásný i sám o sobě, jen na našich hnědých dveřích tak nějak zanikal. 

Dnes u nás krásně svítilo sluníčko a to se hned líp tvoří ..... k dozdobení "krásy" stačí málo ..... jen pár větviček šípkového keře ... snad jsem ho Aničce moc nezničila.



9 komentářů:

  1. Marki,
    je moc krásný, vůbec jsi ho nezničila, jen jsi podtrhla jeho krásu. Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  2. Prv som si povedala teraz v marci šípky? Tie šípky sú umelecká práca, prekrásne. Naozaj krásny venček, ale ten tvoj sa mi páči o trochu viac. Príjemný deň prajem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, děkuju, ale tentokrát jsem s ním neměla skoro žádnou práci ... on už byl nádherný sám o sobě ... Marki

      Vymazat
  3. Marki, moc pěkný věneček. Opravdu má Anička šikovné ruce.

    OdpovědětVymazat
  4. Markíí, jeden z mých (a věřím že i z tvých) TOP! ;) Měj krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc mu to sluší s tvým přičinění, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. K červeným šípkům patří zelená;),proto hlasuji pro ten věnec Váš...Mějte se hezky.H.

    OdpovědětVymazat
  7. Náááádhera, bola som mrknúť, ja a hrdzavé plechy s keramikou, úžas!!!
    Odložila som si do záložky!
    Nádherne si ho pojednala:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki