čtvrtek 18. května 2017

















































Truhlíky už jsou osázené ... a v zahradě toho kvete čím dál víc ...
Počasí je nádherné ... co víc si přát !!!





11 komentářů:

  1. Marki, krása! Kochám se u tebe, kochám se i u nás!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Co víc si přát?... NIC, já jsem absolutně a úplně spokojená ☺
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, krásně to u vás kvete. Líbí se mi kytičky na skalce, ale nevím, co jsou zač. Dělají krásné trsy.
    Přeji fajn, již letní, dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu říkám fialová záplava...
    Barevné a slunečné dny přeji.H.

    OdpovědětVymazat
  5. Kvete to nádherně:-)Hezký víkend přeji.-)

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko, ako sa to tam volá?:-) Sú tam sirôtky, fialky...?

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, Marki :) Krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  8. Užívaj si sezónu ♥ Krásne kvetinky... Alexandra

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, kvete to krásně, jen na mě je moc horko....a to se musím válet s antibiotiky v posteli.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná kvítka! Hnojíte něčím speciálním?

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki