sobota 10. června 2017





Už jsem dlouho nic nemotala a pořádně mě svrběly ručičky, proto jsem byla moc ráda, když mě kamarádka poprosila o věneček dědečkovi na hrob .... a protože jsem jejího dědečka znala a už dávno jsem mu odpustila, že mi v dětství kvůli mé výšce říkal "žirafka" tak jsem jí ho umotala.

Jediný problém byl trochu s materiálem, protože kytky k sušení teprve rostou v záhonech, ale les mě opět nezklamal ... buxus, šišky, bukvice a sušené potpourri z Vánoc ... na dozdobení jsem použila barvené lýko a dřevěné korále.







6 komentářů:

  1. Marki, tvoje věnečky jsou překrásné. Je to pastva pro oči :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, je krásný. I já dnes shodou okolností "motala" věneček. U nás nedostatek letního materiálu vyřešily ořechové skořápky, kuličkové vlákno a zbytky látek :-) Krásný víkend A.

    OdpovědětVymazat
  3. ... zamotala si do něj i vzpomínky, moc hezké!
    Marki, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Opět nádhera a ten nápad s korálky. Moc se povedl, já bychh si rady nevěděla. Ať se daří, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, zase obdivuji tvoji šikovnost a inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  6. Markét, ty tvoje věnečky, to je radost, fakt.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki