neděle 25. června 2017






Suším ... jsem pilná jako včelička .... růžičky, levandule a pivoňky do letních věnců.


Pokud by jste chtěli taky a nevíte jak na to, je to jednoduché ... růžičku, pivoňku nebo levanduli ostříháte, zbavíte listí a pomocí vazačského drátku svážete do menších snopků, ty zavěsíte na provázku hlavičkami dolů v tmavším místě, kde proudí vzduch, mě se na to osvědčilo spížové okýnko, ale věřím, že podobné místo najdete i u vás doma .... pak už se o nic nestaráte, do čtrnácti dnů by měly být květy krásně suché.

Sušíte podobně nebo na to máte jinou fintu ????








7 komentářů:

  1. To je neuvěřitelná nádhera. Nikdy jsem neviděla tolik usušených květů pohromadě. V košíku jim to moc sluší.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy mi nenapadlo susit pivonky. A aka krasa! Vyskusam o rok :-). Levandulu susim kazdy rok podobne aj ja.
    Krasny blog, inspirativne napady, sikocne ruky :-), nech sa dari i nadalej.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Me zase zaujaly ty ruzicky, tech mam dost, asi zkusim nasusit. Levanduli jsem ostrihala prave dnes, jeste cekam na jiny kultivar, ale mam ji letos pomerne malo, nekolik mi jich vymrzlo:-(. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, kytičky jsou nádherné. Já suším většinou jen levanduli, ale moc se mi líbí tvoje pivoňky. Jinak suším stejně jako ty.

    OdpovědětVymazat
  5. Tie pivonky sú nádherné. Tiež som nevedela že sa dajú sušiť. Myslela som si, že skôr opadaju ako uschnu. Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera. Já to letos úplně prošvihla. Už teď vidim, že toho budu ještě hodně dlouho litovat. Krásné léto, Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za radu, příští rok si pivoňky určitě nezapomenu nasušit. Hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki