neděle 14. ledna 2018






Nový katalog Green Gate Summer 2018 už je na světě ..... pokud si jej chcete prohlédnou, tak můžete tady KLIK .... já už teď vím, že si rozšířím svou sbírku  porcelánu ALICE PALE GREEN KLIK o konvičku s hrníčkem pro jednoho ....



A co vy ???
Máte už svého "favorita" ?????





6 komentářů:

  1. Moc krásné! Odkud GG objednáváte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, většinu mám z Bella Rose, ale i na Mimibazaru se dají sehnat krásné kousky ... Marki

      Vymazat
  2. Všetko je tak nádherné, že je ťažké si vybrať. Najviac sa mi páčia kvetinové vzory. :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, obdivuji, že si stále věrná zelené, mě oslovuje meadow, alina, i camille,.... kolekce jsou číl dál hezčí :-). krásný zbytek týdne. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že ten porcelán je naprosto boží a jsem ráda za takový blog. Beru odběr a moc se těším na nový článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki