neděle 11. února 2018


I když jsou venku ještě bílé sněhové závěje a mrazivá zima u nás v obývacím pokoji je už "jaro" .... můžou za to nové obrázky na zdi. Miluji květiny a zahrada je mé nejoblíbenější místo, proto když jsem přemýšlela čím nahradím, pro mě už okoukané obrazy Saudka, volba byla jasná .... budou to rostliny z herbáře.  




























Chvilku jsem hledala, pátrala a vybírala, ale nakonec jsem je našla ....  Fler nezklamal KLIKNejtěžší pro mě bylo vybrat které, protože všechny jsou nádherné .... nakonec mi pomohl photoshop, kde jsem si obrázky pro představu poskládala a pak už to bylo jednoduché ...












































Tady vám ještě pro představu vkládám fotografii před a po .... odstín na zdi zůstal stejný, jen ranní a odpolední sluníčko trošku zkresluje.


13 komentářů:

  1. Marki povedlo se. Taky mam chut vnest kvetinovy motiv domu :). Vidim to na nejake polstare ;). Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji .... doufám, že pak vložíš foto, těším se ..... Marki

      Vymazat
  2. Marki,přesně tohle uz několik dni řeším. taky ;-)Mame podobný styl,takže i herbář je má cesta :-)Jen jsem trošku tápala,ake ty jsi me inspirovala,takže vzhůru do toho!Diky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak to mě moc těší .... doufám, že se pak pochlubíš, pa, pa Marki

      Vymazat
  3. Páči sa mi veľmi a ten Tvoj koberec!
    Akú techniku vešania obrazov používaš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju .... protože máme velmi pevné omítky tak musíme vrtat hmoždinky, obrázek je zaháknutý rámem uprostřed na šroubek ... Marki

      Vymazat
  4. Marki, nádhera, přesně podle mého gusta. taky mi doma visí pár obrázků z herbáře. Hezký týden. Dana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké! I bylinky jsou moje srdeční záležitost :-). Povedlo se ;-). Přeji krásný den, ZaZa.

    OdpovědětVymazat
  6. Tie obrázky vyzerajú sviezo, príjemne, ale obkukaneho Saudka si dobre odlozte, pre mna Saudek (ked je vkusny) je Saudek. Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat, kde jste kupovala rámečky s paspartou?? Děkuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já také miluji květiny. Ve váze musím skoro pořád nějaké mít. Hlavně přes zimu, když je ošklivé počasí, tak si chci ty dny nějak zpříjemnit. V zimě mě dokonce jednou překvapil manžel s krásnými růžemi. Objednal si doručení květin a já jsem vůbec nevěřila, že jsou květiny od něj :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki