středa 17. července 2019





























O mé lásce k "zelenému" smaltovanému nádobí jsem vám psala již mnohokrát. Miluji ho nejen ve světlé, ale i v jeho tmavé podobě. 
Tyhle dvě nádherné tmavě zelené konvičky jsou od uznávané britské značky FALCON enamelware. Jejich smaltované nádobí je známé nejen pro svou kvalitu a vysokou odolnost, ale také pro svůj nadčasový design. Firmu Falcon, která působí poblíž města Birminghamu, založili Joe Kleiner se synem a produkty, které vyrábí, patří k anglickému kulturnímu dědictví. Britové v nádobí Falcon vaří už od dvacátých let minulého století a zbožňují jej.  A víte, že se jim vůbec nedivím, já ho miluji od prvního okamžiku, kdy jsem je zahlédla na pinterestu. A jsem neskutečně ráda, že se konečně prodává i u nás. Najdete ho například v jednom moc krásném obchůdku Báry Perglové HNST.LY klik.









5 komentářů:

  1. Marki veľmi krásne a zaujímavé kúsky. Zelenú milujem aj ja. Tak ti úplne rozumiem.
    Krásny deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Ja mám zelenú veľmi v obľube tiež :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne a starosvetské, teraz sa vracia k samaltu, neviem prečo sa zatratil, na varenie je vhodný, možno, že sa prichytávalo jedlo o dno?
    Rozhodne je to tradičný, krásny, vintage kúsok, už vlastne starožitnosť:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně sladěno, to se jen tak nevidí, hezké letní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc pěkně. Můžu se zeptat, kolik to tak stojí? Rekonstruujeme teď chatu a půjčka na bydlení nám pokryje i výbavu. Ale zase nejsem zastánce předraženého (a mnohdy taky nepraktického) designu. Tak proto mě zajímá cena. Každopádně co se kvality týče, tak tam smaltované nádobí docela vede, není to tak? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki