sobota 3. srpna 2019




Znáte to .... člověk si něco plánuje a ten nahoře se mu jenom směje ....

A tak tomu je i s naší zahradou ... takové jsem s ní měla letos plány ... co kde zasadím, přesadím a co kde rozšířím. A zatím jen bojuji s tím, aby vůbec tohle suché léto přežila. Trávník jsem už vzdala. Teď se snažím zalívat alespoň to, co usychá. Ach jo ....

A tak jsem teď spíše "zahradník - teoretik". Kreslím, plánuji a rozepisuji alespoň na papíře. Dokonce jsem si na to pořídila i nový sešit a na něj naprosto úžasný obal od RENČI GEBAUEROVÉ klik.


A co vy a vaše zahrady ???
Jste na tom stejně nebo o něco líp ???



















4 komentáře:

  1. Trávník uschlý, ovocné stromy z jara pomrzly - takže úroda vůbec žádná, levandule a pantátovo rajčata si vzala na starost Barča (roční ovčanda), takže netřesky a samozavlažovací truhlíky na muškáty to jistí. Tolik raport od nás ;). Marki, moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marki, díky dešťům, které jsou letos častější než v minulém roce, mám na zahradě všechno větší než obvykle, takže buš. Letos si na sucho nemůžu stěžovat, ale vím, že Severní Morava je na tom špatně. Tak holt levandule, šalvěje a a bylinky :-). Zdravím z Brna. Těším se na další Tvůj příspěvek. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. My máme zahrádku malinkou, takže se zatím snadno udržuje :) Marki, zdravím a ať se ti příjemně plánuje :) Pa!

    OdpovědětVymazat
  4. Sucho a stále sucho, tráva žlutá a zasazený hrášek uschl hned po květu. Je to neustálý boj, vidina zeleného porostu je stále v nedohlednu :). Přeji pěkné léto

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki