pondělí 12. srpna 2019


































S myšlenkou na tuhle drobnou změnu v našem obýváku jsem si pohrávala už delší dobu. Včera na ní dozrál čas .... 

Původní nápad byl váleček, ten jsem ale v danou chvíli neměla a objednat ho v půjčovně u Yvonky KLIK by nějaký čas zabralo ... a tohle byla spontánní akce. Takže jsem večer nalepila pásky, ráno sjela do Obi pro barvu a po obědě už bylo uklizeno a načančáno. Tyhle rychlé akce miluju.

Proužek je ve stejném odstínu jako tmavší barva za sedačkou. Miluju Dulux barvu pro její barevnou stálost. Malovali jsme před rokem a barva v proužcích je pořád nachlup stejná. 





11 komentářů:

  1. Marki, a já myslela, že je to obložené palubkama :-). zajímavý nápad. Krásný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem myslela že to jsou palubky :). Pěkná změna. Mávám Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, nádherné .... Jak stačí málo:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Marcela - Nordic Passion12. srpna 2019 v 22:14

    Já zase myslela na tapetu:). Tak málo, přitom tak moc. Hezká změna. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásna zmena, veľmi osviežujúce ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, tleskám!!!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké a ty obrázky květin....odkud je máte?
    Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, z Fleru od Fantasia.

      Vymazat
    2. Moc krásný obývák. Chtěla bych se zeptat, kde jste sehnala tu krásnou lampu. Přeji Krásné dny Jarka z Kroměříže

      Vymazat
    3. Jaruško, lampa je má vlastní výroba HOMEMADE, stojan je ze stativu, širm mi na něj upletl místní košíkář....Marki

      Vymazat
  8. Teda to je moc pěkný obývák, fakt super. Klidně bych si nějaký takový pokoj pronajal přes AirBnb a pár dní v něm bydlel. Doma si to ale asi nezařídím. Teď momentálně se nám nedostává peněz a i když vím, že by pomohla třeba půjčka na ruku, tak já osobně nejsem ten člověk, který by si musel za každou cenu půjčovat peníze od různých společností. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki