středa 20. května 2020





























Po tomhle porcelánovém hrnečku pokukuji už dlouho ...  je od polské značky MONDEX ze série AFFEK DESIGN, a je pro mě, v naprosto "dokonalé" kombinaci zelené a zlaté .... a ač mám Polsko "co by kamenem dohodil", sehnat ho byl trochu oříšek. Nakonec tomu, jak už to v životě bývá, dopomohla náhoda. Když jsem googlila, kde se dá nejblíže v Polsku sehnat, vykoukl na mě ze stránek Westwing.cz KLIK a protože tam trvají kampaně jen velmi krátce, neváhala jsem. A musím říct, že jsem nadšená. Ve skutečnosti je totiž ještě krásnější, než jsem ho vídávala na instagramu. No nic, jdu si uvařit dobrou kávu, přidáte se ? 





 

3 komentáře:

  1. Markétko ráda, hrneček je nádherný, přesně tvoje barvičky, viď ???? Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásné, Marki!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt moc pěkně. Já jsem ještě před pár lety byla jen na klasické bílé a jednoduché nádobí. Pak jsem ale od babičky dostala z půdy jeden takový set, který se mi fakt moc líbí a postupně doplňuji o různé zajímavé kousky. Teď vybíráme i sedací soupravy do U a taky jsme zjistili, že s manželem inklinujeme k něčemu většímu a pompéznějšímu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki