čtvrtek 21. května 2020




Ve včerejším příspěvku jsem vás zvala na kávu, dnes vás pro změnu pozvu na čaj. Podává se, jak jinak u mě, než v zeleném porcelánu. 

Když jsem koukala na stránky Westwing.cz, zjistila jsem, že mají ještě jeden eshop a to Westwingnow.cz KLIK. Rozdíl mezi těmito dvěma obchody je v tom, že Westwing.cz má krátkodobé, stylově nebo tématicky sestavené kampaně, kdežto Westwingnow.cz je internetový obchod se stálou nabídkou známých značek. 
A jednou z nich je i holandská značka URBAN NATURE CULTURE neboli UNC Amsterdam. Její zakladatelka a cestovatelka Anna Marie Hermansová v ní zrcadlí svůj pohled na město, přírodu a kulturu. Na jejich nádherné produkty se můžete mrknou tady na FB KLIK nebo na jejich webových stránkách TADY. A že je na co koukat.




2 komentáře:

  1. Marki, jeden hrníček krásnější než druhý. P.

    OdpovědětVymazat
  2. Mint a zlato = nádherná kombinace. Mám taky jeden doma. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám všem, kteří jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili milým komentářem ..........Marki